Thursday, February 19, 2009

Blogger: "User account not found" melding


Google verlangt nu een @gmail.com account voor blogger.com

Al sinds een tijdje draai ik met twee Google blogs onder een account wat aan mijn website essentrium.com gelinked was. Vandaag probeerde ik in te loggen.... Ging niet, het moest met een gmail.com account. Nu had ik nooit een 2e editor/administrator aangemaakt onder @gmail.com in de blogs dus ik kon niet verder. Gelukkig was er de mogelijkheid met mijn oude essentrium.com account in te loggen en dan de twee blogs over te zetten naar één van mijn gmail.com account(s). Dat had je gedacht. Iedere keer als ik wilde inloggen met het originele account kreeg ik keihard te horen dat dit account niet bestond. Het bericht was: "User account not found". Van alles geprobeerd, niets hielp. Toen via de andere blog geprobeerd in te loggen met mijn originele account... Werkte! Snel maar via het dashboard in beide blogs een tweede administrator account aangemaakt onder @gmail.com. Daarna ook maar even een .xml backup gemaakt van deze blog. En nu maar hopen dat dit blijft werken want anders is dit het aller laatste berichtje.

No comments:

Post a Comment